HTML

Cupcake Panna

Friss topikok

Panni és a Cupcake

2012.07.18. 08:30 Cupcake Panna

cupcake panna.jpgAmikor terhes lettem Pannival, elhatároztam, hogy megtanulok sütni. Imádom a süteményeket, tortákat de elkészítésükről fogalmam sem volt.  28 éves koromig tanultam, ''kijártam'' mindent amit lehetett, így a dr szócskát is odabiggyezthetem a nevem elé, azonban a konyha művészete kimaradt a repertoáromból. Vegyészként mindig arra hivatkoztam, hogy eleget kotyvasztok én a laborban, s csak a nagyon szükséges dolgokat sütöttem vagy főztem meg. Újdonsült anyaként azonban úgy döntöttem, hogy nincs kibúvóm, meg kell tanulnom sütni. Hiszen hamar eljön az az idő, amikor szülinapi tortát vagy oviba valami sütit kell elkészítenem majd a kislányomnak.

Kedvcsináló gyanánt neki is vágtam a tökéletes süteményes könyv beszerzéséhez. Amikor már nemzetközi vizeken keresgéltem, mert a hagyományos nagymamás könyvek nemigen mozgattak meg, rábukkantam az angol és amerikai cupcake könyvekre. Imádtam a cupcake-eket az első pillanattól fogva. Hogy miért? Mert irtó egyszerű őket elkészíteni, mert mutatósak, mert ezer színben és ízben elkészíthetőek, mert alkalomhoz illően díszíthetőek, mert pont ilyenre volt szükségem. Ki mondta azt, hogy órákig kell a forró sütő mellett keverni-kavarni, ütni-verni, kenni-vágni, hogy ízléses és ízletes sütemény készüljön. Ha dobos tortát akarok enni, akkor elmegyek a cukrászdába és veszek pár szeletet, de Én ebben a rohanó világban nem akarok bonyolult receptekkel bibelődni, a kislányommal Pannával akarok foglalkozni. S ekkor ütött meg a gondolat, hogy a Cupcake világát együtt fogjuk felfedezni. Pár hónap és itt akar majd sündörögni körülöttem a konyhában. S mivel könnyen készíthetőek és díszíthetőek, így kisgyerek is bevonható a folyamatba. Kiváló Anya-Lánya program lesz majd együtt elkészíteni ezeket a  cupcake-eket karácsonyra, húsvétra vagy akár Apa születésnapjára!

Szólj hozzá!

Címkék: cupcake panna

A bejegyzés trackback címe:

https://cupcakepanna.blog.hu/api/trackback/id/tr644660187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása